Ana Sayfa Arama
Kategoriler
Sosyal Medya

Refahiye’de Kardeşlik Köprüsü: 5 Köyün İçme Suyu Sorunu Ortak Proje ile Çözüldü

Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, Refahiye ilçesinde Ekecik, Çamlımülk, Çukurçimen, Muratçayırı ve Kaçak köylerini kapsayan ortak içme suyu projesinin açılış törenine katıldı. Karadağ zirvesinden gelen suyun 5 köyü birbirine bağladığı bu dev projeyi “bir kardeşlik ve dayanışma örneği” olarak nitelendiren Karaman, köylerin kalkınması adına atılan her adımın Türkiye’nin geleceğine yapılan bir yatırım olduğunu vurguladı.

Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, Refahiye ilçesinde Ekecik, Çamlımülk, Çukurçimen, Muratçayırı

“Köylerimizi Olduğu Yerde Kalkındırıyoruz”

Konuşmasında 2003 yılından bu yana süregelen “köyleri ilçelere taşıma” tartışmalarına son veren vizyona dikkat çeken Milletvekili Karaman, şunları ifade etti:

“Dönemin Ulaştırma Bakanı Sayın Binali Yıldırım’ın, ‘Köylerimizi olduğu yerde geliştirmeliyiz’ vizyonuyla kurulan KÖYDES projesi, bugün Türkiye’nin dört bir yanında meyvelerini vermektedir. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, 22 yıldır köylerimizin yol, su, elektrik gibi temel altyapı ihtiyaçlarını karşılamak için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu proje de bu kararlı hizmet anlayışının en somut ve en anlamlı göstergelerinden biridir.”

“Siz Köylerinize Sahip Çıktıkça, Biz Yapmaya Devam Edeceğiz”

Vatandaşların kendi köylerini geliştirmek konusundaki azim ve heyecanının kendilerini motive ettiğini belirten Karaman, köylülerin “Köyümüz Paris gibi, Londra gibi, İstanbul gibi olsun” hayalini gerçeğe dönüştürmek için gayret gösterdiklerini söyledi. Projenin hayata geçirilmesinde 5 köy muhtarının gösterdiği kararlılığın ve inancın kilit rol oynadığını hatırlatan Karaman, emeği geçen tüm kurum temsilcilerine, yerel yöneticilere ve özellikle Refahiye’ye verdikleri hizmetlerden dolayı tayini çıkan Kaymakam Halil İbrahim Köroğlu’na teşekkürlerini iletti.

“İçtiğimiz Su Ayrı Gitmeyecek”

“İçtiğimiz su ayrı gitmez” sözünün Refahiye’de bir gerçeğe dönüştüğünü belirten Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, konuşmasını şu sözlerle tamamladı:

“Bu proje sadece bir altyapı yatırımı değil, bir kardeşlik projesidir. Çamlımülk, Çukurçimen, Muratçayırı, Ekecik ve Kaçak köylerimizin dostluğunu pekiştiren bu içme suyunun, hanelerimize bereket, kardeşliğimize daimlik getirmesini temenni ediyorum. Köyüne sahip çıkan, emeğini esirgemeyen tüm hemşehrilerimi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.”

Benim Yorumum: Karadağ’ın zirvesinden gelen suyun 5 farklı köyü aynı şebekede buluşturması, sadece kronik bir altyapı sorununu çözmekle kalmamış; yerel dayanışmanın ve “içtiğimiz su ayrı gitmez” felsefesinin bölgedeki en somut nişanesi olmuştur.

yazar avatarı
Timur Cihan Arıoğlu
HaberXR Güncel Haber Sitesi